poniedziałek, 20 września 2021

Oniricon cz. 750

         Śniło mi się, że:






- częściami Parku Żeromskiego w Szczecinie były Jasne Błonia i port nad Odrą,






- czarny kot lub pies nauczył ludzi korzystać z ognia,






- Stanisław Szur powiedział, że słowo łobuz oznacza ,,mieszkańca Łobza'', zaś złodziej - ,,pochodzącego z Łodzi'' (wymyślone na jawie),




- Stanisław Szur powiedział, że Paryż założyli Hindusi, którzy nazwali go Pariśad (wymyślone na jawie),




- Stanisław Szur powiedział, że Robert De Niro jest synem Dejaniry (wymyślone na jawie),




- Eben Alexander napisał w swojej książce o śmierci klinicznej, że na grzbiecie olbrzymiego, niebieskiego motyla poleciał do Nieba gdzie spotkał św. Jerzego, smoki i elfy,




- Bohdan Baranowski w książce omawiającej legendy o przedchrześcijańskich władcach Polski opisał min. źródła średniowieczne, w tym ,,Kronikę'' Thietmara,




- od XX wieku na Islandii w miejscu gdzie znajdują się groby elfów sadzi się świerki i strzela z łuku, zastanawiałem się czy tę tradycję da się pogodzić z chrześcijaństwem,




- na Islandii zwierzęta takie jak dziki są przetrzebione przez myśliwych, a ich niedobitki łączą się w pary z innymi gatunkami,

- XVI - wieczny angielski lekarz opisał chorobę weneryczną, zwaną ,,tinto'' lub ,,śmietaną'',




- członkowie sekty Jasna Strona Mocy ubierają się na zielono, wierzą, że strzelają w Reptilian zielonymi promieniami wydobywającymi się z serca, oraz są prześladowani przez Antifę, widziałem filmik, na którym Dariusz Kwiecień odwiedził na działce w Nysie króla Sanjayę i jego wyznawców,




- Pan Wydawca ocenzurował fragmenty ,,Tatry. Suplement'' o Murzynach,





- przeciwnik homoseksualizmu zapowiadał, że potłucze kubek z Tomem i Jerrym, jeśli zobaczy na nim tęczę, oraz pobije sąsiada, jeśli ten nie przestanie mu opowiadać o LGBT,




- razem z proboszczem pojechałem na pielgrzymkę śladami Prasłowian, byłem już bardzo zmęczony, więc tego dnia było mało modlitwy i zwiedzania, wyszedłem z autokaru w samych białych kalesonach i z jednej strony wstydziłem się tego stroju, a z drugiej czułem dumę ze swoich pogańskich przodków,





- Krzysztof Piskorski pisał w ,,Nowej Fantastyce'', że religie monoteistyczne w fantasy są bardziej oryginalne,




- w czasie Nocy Kupały walczyły ze sobą na niby dwie drużyny junaków; jedna uzbrojona w małe maczugi, a druga w laski zakończone głowami kobry,

- w sklepie spożywczym powiedziałem Pavlasowi ov Vidłarowi, że biskupi Teodorowicz i Kubina niesprawiedliwie oceniali Józefa Piłsudskiego, który kochał Polskę, mimo, iż był socjalistą, Pavlas nie lubił Piłsudskiego i pokłóciłem się z nim z tego powodu,

- poszedłem do pracy w jakimś biurze i martwiłem się, że nie będę miał czasu na prowadzenie bloga,




- byłem słowiańskim herosem Kaganem i na kontynencie Sahul walczyłem mieczem z potworną koalą, zwaną ,,drop bear'' (,,spadający niedźwiedź''), która zaatakowała mnie zeskakując z drzewa,





- Magdalena Ogórek zdziwiła się gdy powiedziałem jej, że pochodzi od nepalskiego plemienia Gurkhów,

- w książce z serii ,,Strrraszna historia''  Hitler został nazwany ,,ojczulkiem III Rzeszy'', dowiedziałem się też o młodym, polskim malarzu Zasławskim, który brał udział w protestach przeciwko rządom sanacji,




- Frodo i Sam walczyli z piękną, rudowłosą wampirzycą z Morii,




- drużyna bohaterów w fantastycznym świecie została zaproszona na zamek przez piękną kobietę, w której żyłach płynęła czerwona krew wampirów i przezroczysta krew elfów. 

1 komentarz:

  1. Przetrzebione dziki na Islandii łączące się z innym gatunkami? Hmm? Myślę że moje sny - których nie pamiętam też pewnie mogą zahaczać o podobne wątki... Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń