środa, 20 października 2021

Oniricon cz. 760

             Śniło mi się, że:





- kiedy polonistka ucząca biologii zapytała mnie o Josefa Goebbelsa, sugerując, że go popieram, odpowiedziałem, że Goebbels udawał konserwatystę i chciał, aby Niemki rodziły przyszłych żołnierzy, dodałem też, że wcale go nie popieram,




- Fryderyk Chopin płynął łódką po morzu i rozmawiał przez telefon komórkowy z Francuzem, który proponował mu namalowanie obrazu,




- pisałem artykuł o Rudolfie Steinerze, zaś Małgorzata Nawrocka i o. Aleksander Posacki ostrzegali przed lekturą jego dzieł jako grożącą opętaniem, potem stara zakonnica pytała mnie o sektę, w której guru mordował swoich adeptów, a ich głowy rozbijał jak orzechy laskowe, w odpowiedzi wymieniłem Najwyższą Prawdę, Bramę Niebios i sektę Georgija Gurdżijewa,

- nieopodal Puszczy Białowieskiej został założony święty gaj Przeciw Egzorcystom, który skojarzył mi się z gajami zakładanymi przez Konrada T. Lewandowskiego i gnostyków,

- powiedziałem Babci, że chcę pójść do spowiedzi, lecz nie mogłem, bo w przedsionku kościoła było pełno bezdomnych, którzy nie pozwalali mi dostać się do środka,




- pływałem w basenie, w którym ćwiczyły dziewczyny w bikini zwane ,,pełniarami'',

- Stanisław Szur powiedział, że szewcy są niepotrzebni, bo tylko piją i przeklinają, zaś buty rosną na drzewie sandałowym (wymyślone na jawie),




- Stanisław Szur powiedział, że zmarli Kozacy zamieniają się w grzyby zwane kozakami (wymyślone na jawie),

- w XXI wieku Białoruś zajęła Litwę i część zdobytego terytorium oddała Polsce,




- fiński akwatyczny bóg Vellamo szedł po powierzchni wody i był cały ciemnoniebieski razem z ubraniem i włosami,




- zobaczyłem pogańskiego boga lub demona ognia o czerwonej skórze i włosach, odzianego w długą szatę tego samego koloru,




- w II RP studenci i profesorowie domagali się swobody interpretacji książki o regionach, którą sanacja oskarżała o komunistyczną propagandę, zarówno wówczas jak i obecnie Podkarpacie buntowało się przeciw rządowi, padały oszczerstwa, że PiS chce wymordować mieszkańców Podkarpacia, powiedziałem Pavlasowi ov Vidłarowi, że PiS w porównaniu z sanacją jest za dobry dla opozycji totalnej i ta wchodzi mu na głowę,




- marzyłem by przeczytać ,,Bestiariusz japoński'' Witolda Vargasa, a potem pomyślałem, że istnieją książki, które przynoszą zysk, choć nikt za nie nie płaci,



- razem z Rovertusem ov Varxixem jako dorosły człowiek bawiłem się dużym, kolorowym samochodem i tęczowym diplodokiem,

- ,,biara'' to nazwa broni białoruskich herosów wyglądająca jak żelazna, kolczasta kula na łańcuchu,




- pisząc ,,Encyklopedię mitów i legend XX wieku'' zamierzałem umieścić w niej hasło o Mongolii, w której istnienie nie wierzył brytyjski urzędnik imigracyjny,




- Stanisław Szur zorganizował konkurs urody kołtunów, w którym wzięły udział dwie rude kobiety,




- w latach 90 - tych XX wieku diabeł Boruta dmuchnął i z jego ust wyleciał diabeł Latalińc, który poleciał na Śląsk, gdzie rozpijał ludzi winem, a pomagała mu prostytutka o krótkich, rudych włosach,




- pisząc ,,Encyklopedię mitów i legend XX wieku'' zamierzałem umieścić w hasło o diable Piszczałce,




- na sawannie w Kongu spotkałem stado słoni karłowatych o różowej skórze,




- Stanisław Szur powiedział z sejmowej mównicy, że prawa obywatelskie w Polsce powinni mieć tylko posiadacze lechickiej haplogrupy, a potem przez pół godziny szczekał i warczał jak pies (wymyślone na jawie). 

1 komentarz:

  1. Z tą lechicką haplogrupą to na jawie jest nawet obsesja w co niektórych turbosłowiańskich kręgach...

    OdpowiedzUsuń