czwartek, 8 kwietnia 2021

Oniricon cz. 703

 Śniło mi się, że:





- w telewizji w programie Benny'ego Hilla zobaczyłem rudą striptizerkę Irenę Chester - Dayton, która nosiła okulary i tipsy, kiedy zaczęła się rozbierać, wyłączyłem odbiornik,






- pojechałem na Słowację do pięknej i młodej czarownicy z Babiej Góry, aby odprawiła nade mną rytuał,






- byłem w szkolnej świetlicy razem z Voytakusem ov Višnicem, spotkałem Helenę Bławatską i rozmawiałem z nią o teozofii, przeglądałem wydanie jej ,,Doktryny tajemnej' z kolorowymi ilustracjami, dowiedziałem się min. o wysokich wieżach wznoszonych na Atlantydzie, tabu dotyczącym jedzenia kangurów oraz o białowłosym bohaterze - Thon - gorze z Atlantydy (pierwowzorze Thongora z Lemurii, którego przygody opisał Lin Carter), w przeciwieństwie do Voytakusa ov Višnica odmówiłem udziału w terapii grupowej dla dzieci z przyczyn religijnych, potem w bibliotece przeglądałem książki z kartonu min. pracę indyjskiego teozofa Swamiego Pradrupy i książkę o legendach i kwarantannach, obawiałem się, że książki z kartonu zostaną wycofane z biblioteki i odczuwałem pokusę, aby je ukraść,






- II RP sięgała daleko w głąb Białorusi i Łotwy, lecz nie miała dostępu do morza, patrząc na jej mapę powiedziałem Józefowi Piłsudskiemu, że morze jest Polsce niezbędne,






- hiszpański filozof marksistowski Miguel de Unamuno skrytykował corridę jako wyzysk byków,

- w XIX - wiecznej Rumunii Polacy utworzyli na potrzeby walki z Rosją organizację militarną Polskie Hordy Mołdawskie,






- oglądałem kreskówkę o księżniczce Monice Stiepanković, która przestraszyła się koszmaru o hybrydzie lwa z tapirem, padły w niej słowa Jakuba Wędrowycza, że dobry kominiarz powinien być smutny w czasie pracy, a ja zastanawiałem się czy Pilipiuk sam to wymyślił czy wykorzystał wierzenia ludowe,






- zobaczyłem stojące obok siebie konika polnego Beamona i szarego królika Kuzię,






- po obudzeniu się próbowałem zapamiętać wiersz zwany wywracanką,






- stała przede mną srebrna taca z kanapkami z razowego chleba, zobaczyłem też trupio bladą i wychudzoną czarownicę z Bośni i Hercegowiny,






- w Portoryko myśliwy John Roxton zastrzelił chupacabrę, polował też na potwory w Portugalii,












- Tatra odzyskała dziewictwo kąpiąc się w wannie z pływającymi w wodzie liśćmi przywrotnika, gdy z niej wyszła, postawiła stopę na głowie Lecha III, a ten modlił się do niej,






- zobaczyłem nagą Kasię Babis, która zamiast piersi i narządów płciowych miała trzy kocie głowy mówiące ludzkim głosem o tajemnicach przeszłości, teraźniejszości i przyszłości,






- Roman Giertych umarł,





- Malkiesnę ov Teslukę chcieli pocałować jednocześnie Andrzej Lepper i Roman Giertych,






- rozmawiałem z piękną Chorwatką o jej wrażeniach z lektury ,,Pana Tadeusza'' oraz o kuczarićy - domowym duchu przypominającym żmiję i skrzatach patuljakach, pytałem ją czy Ivan Gundulić - autor eposu ,,Osman'' napisanego na cześć polskiego króla Władysława IV, wspominał w nim o rusałkach, lecz Chorwatka zaprzeczyła mówiąc, że epos jest całkowicie realistyczny,






- w nocy przyszedł do mojego pokoju Voytakus ov Viernitis razem z Voytakusem ov Višnicem i Matiełasem ov Jarceviciusem mającym warkocze, nie dawali mi spać głośno modląc się do opisanych w ,,Biblii'' Enków takich jak binturong, Viernitis agitował przeciw PiS - owi, a ja byłem zły na niego, potem przyszła Mama i nakrzyczała na nieproszonych gości,






- spotkałem w lesie goryla w białej koszulce i pozdrowiłem go w imię King - Konga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz